Våren 2021

Vi har startet på 2021, som vi avsluttet 2020… med restriksjoner. Vi har planlagt mange fine aktiviteter utover våren, men vi må se an situasjonen fra uke til uke. Når landet åpner opp litt mer og når vi forhåpentligvis får gjennomført årsmøtet, kommer vi med oppdatering her på siden med alt det spennende vi skal gjøre. Til da fortsetter vi med å ta ting på sparket og møtes ute eller online.

Velkommen til siden vår

Her inne kan du lese om klubben vår og se noe av det de forskjellige medlemmene våre har å vise frem. Gå inn på “Våre medlemmer” i menyen over og klikk deg inn på de forskjellige medlemmene/fotografene.

Gjør oppmerksom på at bildene er lastet opp i liten format. Skulle du ønske å bruke/kjøpe et av bildene, tar du kontakt med oss for pris og du får et i beste kvalitet.

Endringer i arrangementer

Vi er forsiktig i gang igjen, og har gjort noen endringer i møte/kaffekveldene. Kalenderen er oppdatert.

All planlagt aktivitet vil foregå ute, men vi ser selvsagt an været.

Tverlandet fotoklubb inn i nye lokaler etter nyttår

Tverlandet fotoklubb starter 2020 i nye lokaler på gamle Tverlandet skole. Der får vi et rom som skal benyttes som klubblokale, og et rom som skal benyttes som studio.

Tverlandet fotoklubb er en aktiv klubb, og vi tar gjerne i mot nye medlemmer som vil være en del av et aktivt og engasjert fotomiljø.

Nysgjerrig på hva vi holder på med? Ta gjerne kontakt med klubbens leder, Kristin Sandstrak – epost kristin.sandstrak@sbnett.no eller tlf 95106533 om du vil vite mer.