Klubben

Tverlandet Fotoklubb ble startet i januar 2012. Klubben ble formelt registrert i Brønnøysundregistrene i juni samme år. I dag har klubben ca. 30 medlemmer.

I juni 2012 inngikk klubben et samarbeid med Tverlandet Samfunnshus om disponering av lokale i kjelleren. Disse lokalene trengte en betydelig restaurering før de kunne tas i bruk. Medlemmene av Tverlandet fotoklubb gikk umiddelbart i gang med restaurering og fikk i stand både kaffekrok og studio. Rett før vi tippet over i 2020 startet flyttingen over til gamle Tverlandet Skole. Til disposisjon der har vi nå fått i stand møtelokale, med plass til undervisning, og studio.

Klubben er svært aktiv og vi kjører aktiviteter stort sett hver uke, bortsett fra et lite opphold på sommeren. Til sammen sitter medlemmene vår på en enorm kompetanse, og møtene våre blir i stor grad brukt til å dele denne kompetansen med hverandre.

Er du nysgjerrig på for eksempel…:

• Makro
  • Nordlys
  • Fotofikling
  • Lightroom
  • Studiofotografering
  • Panorering
  • Lek med lys

Eller kanskje du bare har lyst på en kopp kaffe og en fotoprat? Stikk innom en tur da vel.

Tverlandet Fotoklubb

Bankkonto: 4509 30 62063                                                                      Org nr 998 513 871